دانلود Google Allo 1.0.006_RC18 پیام رسان و مسنجر گوگل الو اندروید
نوشته شده توسط :

Google Allo – گوگل الو پیام رسانی سریع و هوشمند می باشد که توسط کمپانی گوگل برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. تمامی ما دوست داریم که هنگام تولد یک نوزاد، برنده شدن تیم محبوبمان را در وقت اضافه و یا کلی اتفاق هیجان انگیز دیگر را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. اگر در زمان های گذشته چنین چیزی به فکر ما می رسید بسیار پر هزینه بود اما به لطف دنیای ارتباطات و مسنجرهای پیشرفته امروزی می توانید تنها در چند ثانیه چنین کارهایی را انجام دهید.

اپلیکیشن aloo گوگل یک برنامه پیام رسان هوشمند است که باعث شده بتوانیم مکالماتی ساده و رساتر را انجام داده و تمامی لحظات به یاد ماندنی خود را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. پس از نصب می توانید با تمامی کسانی که در لیست مخاطبین شما حضور داشته و این برنامه ارزشمند را نصب کرده اند در ارتباط بوده و یک تجربه جدید در مکالمات را کسب کنید. پیام رسان Allo دارای ویژگی های هوشمند است که با بهره گیری از آن ها می توانید مکالماتی روان تر را با دیگران داشته باشید. در پایان باید ذکر کرد که این برنامه دارای قابلیت های بیشتر و کاربردی تری می باشد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهد شد.

ویژگی های مسنجر الو گوگل Google Allo اندروید:

  • امکان استفاده از این سرویس با شماره تلفن و جیمیل؛ امکان استفاده به طور ناشناس از کروم
  • امکان برنامه ریزی رویدادها، خرید اجناس، جستجوی عبارات مورد نظر و حتی فکر کردن
  • امکان تماس با کاربران دیگر؛ پشتیبانی از اپلیکیشن های سوم شخص
  • طراحی استیکرها در برنامه توسط هنرمندان مختلف از سراسر جهان
  • یکپارچه شدن با سرویس دستیار صوتی Google Assistant
  • بهره بری از هوش مصنوعی توسعه یافته از سوی گوگل
  • قابلیت WhisperShout برای تغییر اندازه پیام ارسالی
  • دارای رمز نگاری نفر به نفر در قابلیت چت ناشناس
  • تمام جستجوها به سوی کاربردی شدن می روند
  • رابط کاربری بسیار ساده و با نوآوری های مختلف
  • امکان پاسخگویی هوشمند و خودکار به پیام ها
  • امکان پاسخگویی بدون نیاز به تایپ
  • امنیت بالا و بی نظیر برنامه

و….
یکی از قابلیت های بی نظیر این اپلیکیشن پاسخ هوشمند می باشد (همانند similar to Inbox) که می توانید به وسیله آن بدون تایپ هیچ گونه کلمه ای به پیام های دریافتی پاسخ دهید. پاسخ هوشمند به گونه ای طراحی شده است که با دریافت یک پیام روزمره جواب را حدس زده و برای مخاطب شما ارسال می کند. برای مثال در پاسخ یک متن خنده دار حدس می زند که شما بیشتر از کلمه عامیانه خخخخخ استفاده می کنید تا کلمه LOL . همچنین پاسخ هوشمند برای تصاویر نیز به درستی عمل کرده و پس از دریافت تصاویر با توجه به مضمون آن ها به فرستنده پاسخ می دهد. برای مثال در صورت دریافت یک عکس از منظره به فرستنده پاسخ عالی است یا جالب است را می دهد.

در این برنامه انواع استیکرها و شکلک ها قرار داده است که می توانید علاوه بر استفاده اختیاری از آن ها در پاسخ های هوشمند نیز از آن ها بهره ببرید. دیگر قابلیت الوGoogle assistant یا همان دستیار صوتی گوگل می باشد که دارای قابلیت های بی نظیری می باشد. با استفاده از قابلیت Google assistant بدون خروج از برنامه یک غذا سفارش دهید و آن را دریافت نمایید. اگر در گروه های با جمعیت بالا عضو هستید و در روز ساعت ها با دوستانتان به گفت و گو می پردازید؛ این ویژگی بسیار پرکاربرد بوده و بدون تایپ حتی یک کلمه می توانید ساعت ها و بدون خستگی ناشی از صفحه کلید با دیگران به گفت و گو بپردازید. به طور کلی دیگر برای کارهای خود از برنامه خارج نشوید و به راحتی به دیگر پیام ها در دیگر برنامه ها پاسخ داده و یا اینکه در یوتیوب به دنبال فیلم های مورد علاقه خود باشید، انگلیسی صحبت کرده و ترجمه آن را به هر زبانی به صورت تایپی برای دوستان خود ارسال کنید.

گوگل الو درک کاملی از جهان شما داشته و می توانید علاوه بر یک پیام رسان به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی از آن استفاده کنید. برای مثال ساعت پروازها را پرسیده یا جزئیات دقیق تری را از یک هتل دریافت نمایید. زمان پرواز خود را تعیین کنید و سوال های خود را از آن بپرسید. برای مثال در صورتی که زمان یک پرواز را مشخص کرده اید می توانید با تایپ ” آیا پرواز من به عقب افتاده است ” در صورت این اتفاق از آن با خبر شوید. پیام رسان allo دارای امنیت بسیار بالایی بوده و به حریم خصوصی کاربران احترام گذاشته شده است. از قابلیت های امنیتی این برنامه میتوان به حالت ناشناس همانند مرورگر کروم اشاره کرد. در چت به صورت ناشناس تمامی اطلاعات ارسالی و دریافتی شما به صورتی خاص و منحصر به فرد رمز گذاری شده و امنیتی بی نظیر را برای شما تامین می کند. در پایان نیز بهتر است که قابلیت Whisper Shout را فراموش نکنیم زیرا با استفاده از آن و دستیار صوتی گوگل می توانید متن های خود را بزرگ یا کوچک ارسال کنید. برای مثال اگر به صورت آهسته سخن بگویید متن ها کوچک و اگر فریاد بزنید حروف بزرگ تر تایپ می شوند و می توانید به این صورت حس خود را به مخاطبتان القاء کنید!

جدیدترین و آخرین نسخه تست شده و سالم پیام رسان Google Allo برای پردازنده مختص اندرویدفون شما تنها دقایقی پس از انتشار در مارکت گوگل پلی اپ هم اکنون در وب سایت اندروید ایران موجود و آماده دانلود رایگان و مستقیم می باشد که با دریافت آن می توانید از یک پیام رسان هوشمند لذت ببرید.

 دانلود برای پردازنده ARM & 320DPI

دانلود برای پردازنده ARM & 400-480DPI

دانلود برای پردازنده ARM64 & 400-480DPI

دانلود برای پردازنده ARM64 & 560-640DPI


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: بدانیم , ,
:: برچسب‌ها: Google allo , گوگل الو , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: